Kilo’s kwijt raken met een eiwitdieet!

Hoe ook jij kilo’s kwijt raakt  met een eiwitdieet!

Aankomen is niet moeilijk. …kilo’s kwijt raken dat wel tot dat ik het eiwitdieet ontdekte. Eigenlijk is het niet één dieet, maar zijn er vele verschillende diëten zoals het Dukan dieet of het dokter Frank dieet, die het eiwitdieet als basis hebben. En die basis regels zijn heel simpel: Minder tot geen koolhydraten en meer eiwitten!

Maar zo simpel was het nu ook weer niet. Er zijn namelijk zo veel diëten die deze uitgangspunten hanteren. Maar wat is nu het beste eiwitrijk dieet? Want niet alle eiwitrijke diëten zijn even effectief en gezond. En een aantal zijn nog eens heel duur ook! En welke eiwitten moet je dan eten? Want niet alle eiwitten zijn even gezond.

 

Wij zijn daarom op zoek gegaan naar het beste eiwitdieet van dit moment, waarmee je het jojo-effect en de overtollige  kilo’s kwijt raakt!

Lees hierna onze ontdekkingen waarom een eiwitrijkdieet zo effectief en krachtig is en lees ook onze bevindingen en ervaringen in onze zoektocht naar het beste eiwitdieet van dit moment. Of klik hier wanneer je gelijk het eindresultaat wilt ontdekken en wilt weten wat het meest effectieve eiwitdieet is om je overtollige kilo’s kwijt te raken.

Waarom een eiwitdieet in tegenstelling tot andere diëten zo effectief en krachtig is!

Waarom lukt het de meeste mensen niet om een dieet vol te houden? Omdat je:

  • Een honger gevoel hebt, waardoor je de verleiding om te zondigen niet kunt weerstaan;
  • Zo beperkt wordt in je voeding dat je niet meer lekker kunt eten;
  • Chagrijnig wordt van het niet lekker in je vel zitten

Een goed eiwitdieet is goed vol te houden omdat:

  • Je geen last van een hongergevoel hoeft te hebben;
  • Je ontzettend lekker kunt eten;
  • Tussendoor snacken mogelijk blijft;
  • Je jezelf niet te veel hoeft te ontzien;

De kracht van het eiwitdieet.

Wanneer je af wilt vallen zal je meer energie moeten verbruiken dan dat je binnenkrijgt. Alleen dan zal je lichaam je vetreserves aanspreken en zal je dus  kilo’s kwijt raken. Het klinkt dan simpel door te stellen dat je minder moet eten en meer moet gaan verbranden door bijvoorbeeld te gaan sporten.

Maar wanneer je dat op een verkeerde manier doet, bestaat het gevaar dat je niet (alleen) vet verbrand, maar ook spiermassa kwijtraakt, doordat je lichaam in plaats van vet eiwit als energiebron gaat gebruiken. En hier ligt de kracht van het eiwitdieet. Want wanneer je eiwitrijk eet, wordt juist ook je vetvoorraad aangesproken. Tenminste wanneer je er voor zorgt dat je per dat minder calorieën binnen krijgt dan je verbrandt.

En het voordeel van eiwitrijk voedsel is dat je lichaam veel meer moeite moet doen om het te verteren en dus voor de vertering ook al extra energie nodig is en dus meer calorieën zal verbranden. En omdat het extra tijd kost om je voeding te verteren, zal je ook langer een verzadigd gevoel houden, waardoor het eiwitdieet zo goed is vol te houden.

Daar waar andere diëten je een hongergevoel geven en je gaat snoepen of zelfs vreetbuien krijgt, heb je dat bij het eiwitdieet niet. Men noemt deze diëten niet voor niets een crash dieet, aangezien je meestal de finish niet haalt of juist daarna weer in het ouder patroon vervalt en weer zult aankomen en dus gaat jojo-en.

Verminderde calorie-inname met eiwitrijke voeding!

Wanneer je af wilt vallen, wil je vet verbranden! Je lichaam spreekt de vetreserves aan op het moment dat er onvoldoende energie uit de voeding gehaald kan worden. Je vetreserves worden dan omgezet in energie.

De meeste mensen eten dagelijks meer calorieën dan ze verbranden, met als gevolg dat de reserves in de vorm van vet worden opgeslagen. Men komt dan dus juist aan en wordt zwaarder. Maar wanneer men de voeding aanpast door anders te gaan eten, ontstaat er een andere balans waarbij er een energietekort ontstaat en de lichaamsreserves uit vet worden verbrand. Men hoeft dus zeker niet minder te gaan eten, maar de combinatie van minder en anders eten levert het grootste resultaat. Zeker wanneer je daarbij ook nog eens de energiebehoefte gaat verhogen door meer te gaan bewegen.kilo's kwijt

Wist je dat er in gram vet 9 calorieën zitten tegen 4 calorieën in 1 gram eiwit?

Nu zul je zeggen: Ja maar ik eet toch geen vet of maar weinig vet! Je zult er verbaasd van staan waar allemaal vet in is verwerkt. De patat waar je misschien gelijk aandacht eet je niet zo vaak. En de vette vis is toch gezond?! Zeker! Maar ook die eet je maar één of twee keer per week.

Nee, de grote hoeveelheden vet die je binnen krijgt zitten in vooral in de bewerkte producten. En dat zijn dan ook nog eens de minst gezonde vetten ook. Deze ongezonde en calorierijke vetten zitten in snacks, zoete tussendoortjes, taart, koek, kant-en-klaar maaltijden, fastfood, etc. Wanneer je deze energierijke vulling verwisselt met gezonde eiwitrijke voeding, zal je twee vliegen in één klap slaan. Je raakt  kilo’s kwijt en je voelt je energieker. Dat kan ik uit eigen ervaring bevestigen!

Eiwitrijk voedsel katalyseert vet verbranden!

Zoals al gezegd kost de vertering van eiwitrijk voedsel meer energie dan van koolhydraten en vet. Door eiwitrijk te eten, neemt je dagelijkse energie behoefte dus toe. Hierdoor worden de vetreserves eerder aangesproken en begin je sneller met afvallen.

Eiwitrijke voeding maakt het gemakkelijker om van tussendoortjes af te blijven!

Je kent het vast wel. Ruim voor de volgende maaltijd is het verzadigde gevoel verdwenen. Je hebt nog geen honger, maar de lekkere trek meldt zich. En wanneer het even tegen zit dan wordt de drang naar zo’n lekker tussendoortje nog groter….

Genotsvoedsel of het eten uit emotie zijn de belangrijkste oorzaken van overgewicht. Je eet niet omdat je het nodig bent, maar omdat je de drang niet kunt weerstaan. Hoe fijn zou het zijn om deze drang wel te kunnen weerstaan! Met een hele sterke wilskracht kun je natuurlijk heel ver komen. Maar het kan gemakkelijker. De oplossing is namelijk: Eiwitrijk voedsel!

Eiwitrijke voeding geeft je namelijk veel langer een verzadigd gevoel. Vaak zelfs tot de volgende maaltijd. Dat is ook de reden waarom een goed eiwitdieet zo gemakkelijk is vol te houden. De drang naar emotie eten of genotsvoedsel neemt heel sterk af door het lange verzadigingsgevoel.

Kilo’s kwijt is 1, maar de  kilo’s kwijt houden is 2!

Uiteraard wil je blijvend kilo’s kwijt. Je hebt er niets aan om te gaan JoJo-en en opnieuw aan te komen om vervolgens weer af te moeten vallen. Helaas laten studies zien dat veel mensen na hun dieet weer aankomen zelfs soms nog meer dan ze waren afgevallen. Afhankelijk van het soort dieet dat men volgde geldt dit voor 80 tot 95% van de deelnemers. En daar doen wij het natuurlijk niet voor!

Het JoJo-effect is heel goed te voorkomen door het juiste dieet te volgen dat je helpt om je nieuwe gewoontes aan te leren, waardoor je na het dieet niet in het oude patroon vervalt. Het beste eiwitdieet van dit moment is Body & Fit Slankplan. Deze helpt je namelijk blijvend je kilo’s kwijt te raken!

Het Body & Fit Slankplan is er op gericht om je binnen enkele weken je streefgewicht te laten behalen om je vervolgens te begeleiden dit streefgewicht vast te houden door je een nieuwe gebalanceerde levensstijl aan te leren.

Let Op 1!

Een eiwitdieet mag men maximaal 4 maanden volhouden. Volgens experts is het daarna niet wenselijk om nog op volle toeren een eiwitdieet te volgen. Wanneer je voor die tijd dus ontdekt hebt hoe ook jij gebalanceerd kunt eten en volop genieten van deze nieuwe levensstijl, ben je blijvend  je kilo’s kwijt, zit je lekkerder in je vel dan ooit te voren en zul je meer energie hebben dan voorheen. Het Body & Fit Slankplan is hier de juiste manier voor om dat te bereiken.

Let Op 2!

Wordt niet te extreem. Het eiwitdieet is een zeer goed dieet om af te vallen, maar je kunt hier ook te ver in gaan. Zo staat het Atkins Dieet als een extreme vorm van het eiwitdieet bekend en wordt deze door gezondheidsexperts afgeraden vanwege de extreme aanpak. Een dergelijk extreem eiwitdieet slaat zo ver door dat grenzen overschreden worden en de balans te ver doorslaat. Je valt wel extreem snel af, maar het gevaar voor grote tekorten aan vitaminen en mineralen is daarbij enorm, met alle gevaren van dien.

Een goed eiwitdieet richt zich dus op de inname van zo veel mogelijk van de benodigde calorieen in de vorm van eiwit, waarbij er op wordt toegezien dat er geen tekorten aan mineralen en vitaminen ontstaan. Een goed eiwitdieet is dus een gebalanceerd eiwitdieet zo als het Slank Plan van Body & Fit, waarbij de gezonde levensstijl voorop staat en gewerkt wordt naar een blijvend en gezond resultaat.

Het beste Eiwitdieet volgens ons en onze lezers!

Het moge duidelijk zijn dat wij het Body & Fit Slankplankilo s kwijt gekozen hebben tot het beste Eiwitdieet. Maar dat vinden niet alleen wij. Dat vinden ook onze lezers, de enthousiaste deelnemers van het Slank Plan, als ook vele diëtisten en autoriteiten op het gebied van afvallen.

Hierna zullen we nog even op een rijtje zetten waarom het Body & Fit Slankplan zo populair is!
Met het Body & Fit Slankplan:

  • Hoef je geen ongezonde afslankpillen te gebruiken
  • Je hoeft jezelf niet uit te hongeren
  • Extreem  fitnessen en sporten om je overtollige kilo’s kwijt te raken is niet nodig.
  • Hoef je jezelf niet uit te hongeren
  • kun je snel afvallen
  • blijf je lekker en gevarieerd (eiwitrijk) eten
  • Geen honger met 6 eetmomenten per dag!
  • Hoef je niet bang te zijn om ziek, zwak of duizelig te worden.
  • bereik je je streefgewicht
  • ontdek je hoe je streefgewicht te behouden

25.000 mensen gingen je voor!

Al meer dan 25.000 mensen gingen je voor en hebben hun streefgewicht metBody & Fit bereikt! De deelnemers gaven het Body & Fit Slankplan een 8.7 op het onafhankelijke beoordelingsplatform Kiyoh. Wij kennen geen dieet dat zo’n hoge score heeft behaald.

Welke resultaten kun je behalen met Body & Fit?!

Body & Fit Slankplan is geen wondermiddel waarmee je kilo’s kwijt raakt per dag. In fase 1 blijkt het wel mogelijk om 3 tot 6 kg per week kwijt te raken. Daarna blijft het gestaag doorgaan tot dat je streefgewicht is bereikt.

Het Body & Fit Slankplan Plan kent een aantal fasen.

  1. Fase 1 pakket:

    Deze fase is de start van het Body & Fit Slankplan-programma. In dit deel van het plan wordt gebruik gemaakt van shakes, repen en maaltijd vervangende producten aangevuld met groente. Je lichaam krijgt fors minder calorieën binnen dan dat het gewend is.

  2. Fase 2 pakket :

    In deze fase blijf je gewicht verliezen! Fase 2, de eerste maand zit erop. Met frisse moed en motivatie begin je aan fase 2. Tijdens deze Keep Losing fase blijf je consequent en bereiden we je stapsgewijs voor op de In balance fase. Tijdens de tweede fase bestaat je dieet uit shakes, repen, tussendoortjes en een lichte avondmaaltijd.

  3. Fase 3 pakket:

    Dit is de in balance fase! De tijd is voorbij gevlogen en na 2 toch wel zware maanden is je einddoel bereikt. Het fase 3 pakket van het Slankplan is de In Balance fase. In dit deel van het Slankplan maak je weer de overstap naar eigen voeding met als aanvulling de Body & Fit Smart Protein eiwitshakes.

Het heet dan ook niet voor niets een Slank Plan. Door deze fasen in jouw eigen tempo te door lopen wordt je geholpen om je doelen te bereiken en om deze ook te behouden.

Ontdek hoe ook jij met Body & Fit gemakkelijk jouw Kilo’s Kwijt raakt!

Wil ook jij op gemakkelijke en goed vol te houden manier je streefgewicht behalen?
Ook jij kunt 3 tot 6 kilo vet kwijtraken?
Wil ook jij diëten maar ook lekker blijven eten?

Ook jij kan na je dieet je streefgewicht behouden?

Volg dan de 15.000 Nederlanders die je voorgingen en gemiddeld 3 tot 6 kg per week afvielen!

Profiteer nu gelijk van de tijdelijke Body & Fit actie speciaal voor onze lezers (deze actie zal binnenkort helaas verlopen). Klik hieronder op de knop en ontdek hoeveel korting jij nu tijdelijk ontvangt.

kilo s kwijt

Lees meer op Kilo’s Kwijt.nl:

  • Kilo’s kwijt raken met een eiwitdieet
  • Afvallen met Body & Fit
  • Mooi slank